Alla inlägg under mars 2009

Av Nila Johansson - 24 mars 2009 15:42

Jag har inte tänkt så mycket på vart jag vill gå sen efter högstadiet eller vad jag vill gå i men jag skulle vilja gå på musik eller idrott i Karlstad..Men det var bara lite funderingar än så länge.Jag har ju fortfarande några år på mig men kan ju alltid vara bra att veta lite i förväg så man inte behöver stressa sen på slutet .. Det är många som har frågat var jag vill gå men nästan alltid har jag svarat samma sak,vet inte..Och det är kanske inte det roligaste svaret att få helatiden..





Idag måste jag göra läxor..Måste plugga på engelskan och så måste jag göra matten som vi har tills imorgon..Så det är bäst att jag sätter i gång nu så att jag hinner med allt jag ska hinna att göra innan dagen är slut... Men mobilen finns om det är något!




Puss på kinden <333



/spiderpig!

Av Nila Johansson - 23 mars 2009 17:25

Slutade skolan kl 14:20 och då hängde Olivia med mig hem..Vi satte på tv:n och började spela guitar hero legend of rock när vi kom hem..Och så satt vi lite vid datan också..Kul har vi som alltid tihi =)..Jag brukar köra på medium men kan även köra lite på hard också men där klarar jag bara 2 st låtar än men jag får öva och öva tills jag klarar någon mer låt på hard..



Sen blir det nog att plugga lite på engelskan skulle jag tro (huhu) ..Men vi får se hur det blir med det..Måste ju träna på el-gitarr läxan också så vi får se vad jag hinner med i dag..Men men det får jag väll försöka att klämma in någon stans i mitt schema också..



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 22 mars 2009 17:08

Vaknade ungefär kl 8:45.. var tvungen att gå upp och packa i ordning alla mina saker.Jag va jätte trött för jag hade inte sovit så mkt den natten..Efter att jag hade packat klart så åt vi frukost.. Sen så va det bara någon timme kvar tills jag skulle åka huhu..Det va tråkigt att lämna Elin..Då va det bara att åka bil i 4 och en halv timme igen då.. Saknar Elin grymt mycket men men jag får väll bara vänta tills sommaren för då kommer hon hit..Älskar dig Elin <3

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 21 mars 2009 16:42

Jag och Elin vaknade typ kl 9 tror jag ..Sen gick vi upp och åt frukost för vi skulle till kupolen och kolla på några artister som skulle komma dit..Dom som kom var: Molly Sanden, Sarah down finer,Måns zelmerlöw och Caroline af ugglas.. Men vi tittade bara på Sarah down finer och Måns zelmerlöw.För vem orkar med Caroline och hennes snälla snälla låt? Hmm låt mig tänka,Ingen.. Vi fick Måns och Sarahs atografer efter åt också =).. Sen gick vi hem till Elin och kollade på valander.. Sen hann vi inte göra så mycket mera.. Vi låg och pratade typ till kl 02:30 ungefär..Och sen så somnade vi..





Puss på kinden <333



/spiderpig!

Av Nila Johansson - 20 mars 2009 16:26

I dag har väll inte hänt så mycket i skolan..Det var ganska tråkigt ..Efter skolan blev det hem och duscha och åka till Elin i Borlänge..fick åka bil i typ 4timmar och 30 minuter dit och det va ju inte det roligaste pricis..Men det blev kul när vi kom fram..När jag klev ut ur bilen möttes jag av Elin..Sen lite senare på kvällen satt jag och Manoj och spelade lite gitarr tillsammans. Kul vare..Annars hann vi väll inte med så mycket mer den dagen..



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 19 mars 2009 18:56

I dag hade jag gitarrlektion i skolan..Lika kul som alltid.Körde lite blandade låtar som t.ex: born to be wild, baracuda, hit me with your best shot och ett solo..När jag kom hem efter skolan satte jag mig o börja spela gitarr..Nu har jag spelat i mer än 2 timmar så jag har ganska ont i fingrarna nu..Men kan verkligen inte sluta nu för det går ju så bra nu men men 5 minuters pause kan ju allafall vara bra hihi. I morgon åker jag ju till Borlänge och då ska jag ta med mig min gitarr så kanske jag och Manoj spelar lite.



Puss på kinden<333


 /spiderpig!

Av Nila Johansson - 19 mars 2009 17:18

Så rinner tårarna,hur gärna jag än vill hålla tillbaka dom bakom ögonlocken.Hur mycket jag än vill torka bort dom så slutar de inte att rinna.Jag tycker inte om att gråta-har aldrig gjort det,kommer aldrig att göra det.Jag orkar inte,jag är trött, jag vill inte kämpa mer.


Vetenskapen om att jag kommer fortsätta att kämpa är kanske det som gör mest ont, ibland skulle jag nästan vilja lägga mig ner och ge upp. Men jag vet att jag aldrig kommer att göra det. Jag kommer fortsätta att kämpa - i all oändlighet.


Puss på kinden <333


 /spiderpig!

Av Nila Johansson - 19 mars 2009 15:36

yeeh! I morgon blir det Elin =) Det ska bli kul.Har inte träffat henne på ca ett halvår eller nått. Så det ska bli roligt.Vi ska bada och så..Kul kommer det i alla fall att bli för vi har jämt kul kul tillsammans..Massor av minnen har vi också.Och dom är verkligen oförglömliga hihi..Dom skulle jag gärna vilja uppleva igen tillsammans med dig och Malin.ÄLSKAR ER MEST <3<3<3<3<3<3




Puss på kinden <333


/spiderpig!                              

                 

Ovido - Quiz & Flashcards