Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Nila Johansson - 8 mars 2009 19:53

Jag kommer att fortsätta som målvakt i fotbollen i alla fall ett år till och sen får vi väll se hur det blir med det..För vi är 2 st målvakter i år och då skulle vi stå varannan match =) Och då behöver jag ju inte stå lika mycket som förra året.. För förra året fick jag nog spela ute 3 matcher kanske.. Jag minns inte riktigt men det va inte många i alla fall.. Men nu har jag gjort mitt val.Jag fortsätter att stå i mål.För laget!..





Puss på kinden<333




/spiderpig!

Av Nila Johansson - 8 mars 2009 13:01

Jahapp i dag va det söndag igen då.. Har inte hänt nått.. Jag har suttit och spelat wii på morgonen men orkar inte det längre.Det blir nog att vara lite me Jossi sen då. Undra vad vi ska hitta på då.. Men kul blir det nog. För det blir det alltid me henne =)..



Sen i kväll blir det fotbollsträning.. Har inte tränat det på några veckor nu för att det har varit bandy o så.. Jag undrar hur det kommer gå för f-15 på innomhuscupen. Jag ska ju inte med och då har dom ingen målvagt. Jag är i Borlänge då =) Och Sara hollmer får inte vara me på den cupen för man får inte ha despans på cuper.. Aja det får dom lösa på nått sätt..Det är inte mitt problem..


Puss på kinden <333

Ovido - Quiz & Flashcards