Alla inlägg under mars 2009

Av Nila Johansson - 31 mars 2009 20:16

Jahapp ännu en skoldag avklarad..Var det nån mer än jag som la märke till att det kändes segare i morse nu när det är sommartid? Jag tyckte det gick jätte segt i morse..Aja sak samma det är bara att vänja sig med det nu ett tag..Efter skolan satte jag mig och gjorde engelskaläxan.Sen så blev det att åka till ica och hämta min nya mobil som hade kommit..Men jag hann inte fixa så mkt med den för jag skulle träna fotboll..Fick titta lite mer på det när jag kome hem i stället..Sen fick jag hoppa in i duschen en snabbis och nu gör jag läxor (huhu)..Men vi fick ju en läxa mindre denna vecka för att våran lärare Sofia hade glömt att göra i ordning den tihi =) Ganska så skönt faktiskt..Men nu är det nog bäst att jag fortsätter med min läxa så att jag blir klar i dag..Ha det bra allihopa!



puss på kinden <333


 /spiderpig!

Av Nila Johansson - 30 mars 2009 19:55

Det har inte hänt så mycket i skolan idag..Sista lektionen hade vi musik och då fick vi lyssna på mamma mia låten och fylla i dom orden som fattades på papperet som vi fick.Det var kul..Efter musiken så stannade jag,Hanna,Clautidia och Mesra kvar och spelade lite instrument..Kul va det =) Vi spelade hit me with your best shot..Det gick väll ganska så bra men efter ungefär en halvtimme så skulle Jonas våran musiklärare hem så det var bara att ta sitt pick och pack och gå hem då..Då följde Hanna med mig hem..Flummiga typ hela tiden..Vi skulle steka pannkakor och det gick väll sådär..Hanna va nära på att hälla i fil i stället för mjölk i smeten hehe.Vi garvade nästan ihjäl oss..Sen när vi ätit klart gick vi till datan och tittade lite på youtube..Vi tittade på Björn gusavsson (Benjamin) och då fick vi en skrattatack igen hehe..Kul hade vi i alla fall =)



Puss på kinden <333


 /spiderpig!

Av Nila Johansson - 29 mars 2009 09:34

I går kväll bestämde jag mig äntligen vad jag skulle ha för mobil..Det blev en samsung SHG U600..Den har färgerna svart och lite guld..Först ville jag ha vinröd men den färgen fans inte där jag var inne och köpte den så det fick den färgen som fans helt enkelt..Den kostade 1199 kr men jag köpte till ett minneskort också så det blev nån hundring extra..Blev hanska nöjd med köpet..Tar nog kanske upp till 2 veckor innan den kommer..Ser fram i mot det =)







Puss på kinden <333



/spiderpig!

Av Nila Johansson - 28 mars 2009 19:53

Idag var det bandyavslutning med p-13..Blev hämtad vid kl 11:30 på förmiddagen av Filip..Så hämtade vi Simon också..Sen så bar det av till skövde för att vi skulle köra laserdome..Alltid lika roligt..Vi körde i 1 timme och sen åkte vi till pizzerian i lyrestad..Dom har skit god pizza där..Så vi åt lite och så fick vi reda på att vi skulle få Pullvers mamma och pappa som bandytränare nästa år..Det ska bli mycket mer träning också..Vi skulle framför allt träna  våran kondition..Tror att vi skulle i väg till skara och träna någon gång i maj om det var folk som ville med förståss..Sen så börjar vi träna på riktigt i september nån gång..Då åker vi till törebodaishall och börjar att träna..Så nästa år kommer att bli betydligt tuffare än detta år! Aja men det är bara att köra på så gott det går..Men jag tror att nästa år kommer att bli bättre och så för det första har vi 2 st målvakter då,och så har vi mer utespelare och då kommer vi nog orka lite mer för då har vi lite flera avbytare..



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 27 mars 2009 14:10

Har väll inte hänt nått särskillt i skolan i dag..Vi hade klassenstimme den sista lektionen. Det var kul =)..



Men sen i kväll blir det att festa hos Meriam och Mesra =) Det ska bli riktigt kul =) Fast jag måste gå ifrån typ en timme för att jag har bandyavslutning i biografen men kommer komma tillbaka till festen efter det..Bara att jag har ett litet problem..Jag vet inte vad jag ska ha på mig =/..Aja det löser sig nog på något sätt (Hoppas jag).



Nu ska jag träna på min gitarrläxa så

Puss på kinden <33


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 26 mars 2009 15:51

Jag och Olivia,Hanna,Coco,Elin och några till hade ju planerat en fördelsedagsfest för våran lärare Sofia..Vi hade bakat tårta och Tina gjorde muffins och så hade vi saft och så..Vi snabbade oss på lunchen för att vi skulle hinna göra i ordning allt och det var pricis att vi hann med allt som skulle göras..Sen kom Sofia in i klassrummet och hon blev verkligen överraskad när hon såg allt..Sen satte vi oss till bords och åt lite tårta och muffins..Gott va det..Det är ju alltid gott med tårta liksom..Jag tyckte att det blev en lyckad överraskning i alla fall..Sofia hade i alla fall inte anat nått..Men glad blev hon och det var ju kul för det betyder ju att vi har gjort det bra..Och det var kul att höra att hon gillade det =)..



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 25 mars 2009 20:18

Har just kommit hem från dansen..Den är väll sådär. Det är ju inte direkt den roligaste man kan tänka sig. Trodde först att det skulle vara lite hip hops dans men det visade sig att vi skulle dansa jass (huhu).



Nu är jag hos mormor och morfar.. Vi har ätit vofflor för det är ju voffeldagen i dag..


Ska nog träna lite mer på engelskan nu som vi har tills i morgon..Usch det är jobbigt men vad har jag för val? Aja det är bara att jag kämpar på så gott det går..



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 25 mars 2009 16:20

Det var en seg dag i skolan i dag huhu..Men det var bara att kämpa på tills det var dags att gå hem..Efter skolan följde Sai med mig hem för vi skulle baka en tårta till våran lärare Sofia som fyller år imorgon =). Hoppas att hon gillar den =) Men det tror jag nog..Kanske får extra bra betyg då hehe nej då jag skämta bara..Vi ska överraska henne med den imorgon hihi :P Mums!



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards