Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Nila Johansson - 14 mars 2009 14:46

Om du inte tänker tro mig så behöver vi ju inte vara vänner längre! Vad fan har jag gjort dig då? INGET!!! Aja du är ju som du är..Inte för att jag bryr mig det är ju ditt val..Bara så att du vet så kommer du inte att kunna bli min vän igen för du ska ju jämt skylla allt på mig!!! Du vet vem du är så behöver inte ha med ditt namn!



Hatningar från spiderpig!!!!!!!!!

Av Nila Johansson - 14 mars 2009 14:09

I dag har jag väll inte gjort så mycket.. Jag har suttit vid tv:n och kollat på film, spelat lite wii och spelat lite gitarr än så länge.. Men i kväll blir det nog att kolla på melodifestivalen tror jag..Det är ju final och allt i dag o det kan man ju inte missa. Skriv gärna villken/villka som just du hejar på..Jag vet inte säkert villka jag hejar på men jag gillade Måns Zelmerlöws låt som heter hope and glory..Annars så vet jag inte.



Puss på kinden <3333


/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards