Alla inlägg under oktober 2009

Av Nila Johansson - 11 oktober 2009 15:20

 Några i gruppen <3

     

Lisa, Cajsa och Julia :)

  

Melina, Vickan och Cajsa <3

  

Vickan och Melina <3

  

Vickan och Cajsa <3

  

Fina Cajsa <3

  

Ett härligt gäng <3

  

Sista natten!

  

Och slutligen hela grupp 9 <3

  

Av Nila Johansson - 11 oktober 2009 13:14

 

I've got to move on and be who I am
i don't want be alone here
I hope you understand
We might find our place in this
world someday
But at least for now
I gotta go my own way


  

 

Av Nila Johansson - 10 oktober 2009 16:26

på onsdag är det världensbarn galan. Då ska jag och min kompis Olivia sjunga i församlingshemmet.

Vi ska sjunga 21 guns med green day. Jag ska kompa oss på gitarr. Så vi får hoppas att det går bra då för

det är inte jätte kul att göra bort sig. För det brukar komma ganska så mycket folk dit och så

men vi gör ju vårt bästa så det får väl räcka.Glad Efter sången blir det nog lite fika och så där också.

 

aja puss på er!Glad

 

  

Av Nila Johansson - 10 oktober 2009 15:54

   Nu när jultidningarna börjar komma så blir det ju massor med saker att dela ut till alla kunder.

Men ska försöka att göra det så fort som möjligt efter som jag vill ha mina pengar som jag tjänade.

Jag tjänade ca 3700 kr. Och dom pengarna ska jag köpa en ny elgitarr för. Det blir nog en greg bennet malibu

gitarr skulle jag tro. För dom e sköna o spela på. Men vi får se vad det blir, det är ju inte riktigt

bestämt än. Och så beror det ju på när vi kommer in till stan och så vidare.

 

aja puss på er!Glad

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards