Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Nila Johansson - 4 mars 2009 20:02

 Döm inte alla efter utseendet!!

                                                  
                                                  
                  

Det finns människor som bara tittar på folks utseende.. Men det är fel det ska man inte göra. För tänk dig själv hur det skulle bli om alla skulle tänka så. Det skulle inte direkt vara så bra.. För det finns folk som dömmer andra som att dom är dumma bara för att dom kanske inte har världens snyggaste kläder. Men när man är barn ska man inte behöva klä sig som värsta supermodellen.. Man ska finna sin egen stil och man ska ha på sig det man tycker känns bra att ha. Man ska inte ta på sig nått bara för att andra säger åt en att göra det..Som t.ex jag brukar ha på mig mjukis byxor o en tröja för det tycker jag är skönt att ha och ibland kan jag även dra på mig jeans.. Döm inte folk på utseende..För det är insidan som räknas.. Tänk på detta!


puss på kinden <33

Ovido - Quiz & Flashcards