Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Nila Johansson - 7 mars 2009 12:51

Matchen i dag blev lyckad.. Färjestad vann mot brynäs med 2-1.. Det var en mycket spännande match ska jag säga. Jag kanske ska dit igen men det är inte bestämmt än så jag går inte närmare på det nu..



Det kan bli lite svårt att sitta vid datan nu för vi ska tapetsera och lägga nytt golv i datarummet men vi behövde inte koppla ur datan så jag kan nog kanske skriva ändå.. Men det kanske inte blir lika mycket bara.. Men det får jag ta igen efter åt sen.



Om du har nått som du skulle tycka var roligt att jag skrev om så kan du gärna tipsa om det..Så ska jag försöka få in det på bloggen också.. =)



Puss på kinden <333

Av Nila Johansson - 7 mars 2009 09:26

I dag ska jag åka och kolla på färjestad.. Dom spelar kvartsfinal mot Brynäs. Jag blev erbjuden att följa med några vänner och då tackar man ju ja så klart ja..Först hade jag tänkt lite på att åka till gustavsvik med några kompisar men dit kan man ju åka när som hälst.. Så jag valde att följa me till Karlstad för att heja på FBK!... Det ska bli kul..Får hoppas att dom vinner också! Mobilen finns om det är nått.


Puss på kinden <333

Ovido - Quiz & Flashcards