Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Nila Johansson - 6 mars 2009 14:39

Elin Öberg och Malin Karlsson ni är dom bästaste man kan tänka sig juh <3

Vi har kännt varandra sen vi va jätte små.. Det är minnen jag aldrig kommer att glömma ska ni veta..Vi har alltid skit kul tillsammans <33Ni betyder grymmt mycket för mig ska ni veta. Vet inte vad jag skulle göra utan er..Ni ger mig alltid stöd när jag behöver det och ni finns alltid där om jag behöver prata med någon. Ni kommer för all framtid att vara mina bästa vänner och det kan verkligen ingen ersättas för! Bara så att ni vet..

Älskar er av hela mitt hjärta <33


Ni är mina bästa vänner,och bästa vänner kommer vi förbli för inga har så kul som vi. Vi hattar alltid på en massa trams, och om vi bråkar blir vi alltid sams. Ni är dom bästa vänner man kan ha! <3333333


Puss på kinden <3333

Ovido - Quiz & Flashcards