Alla inlägg under november 2012

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på
neelajohansson.wordpress.com
Besök mig gärna!

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere
Everywhere I go
Everywhere that I've been
The only thing i see is
Beautiful people

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls alltid några tårar för dig av tanken att du inte finns bland oss. Saknaden gör ont. Men du kommer alltid finnas med oss, djupt in i våra hjärtan bor du i all evighet. Älskade pappa <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards