Alla inlägg under november 2010

Av Nila Johansson - 30 november 2010 21:02

 

  

För er som inte viste att jag skulle börja dansa street jazz bör veta det nu. Dansterminen börjar vecka 4 på dansstationen i Mariestad. Ska dansa på onsdagskvällar mellan 19:45 - 20:45. Det ska bli grymt kul måste jag säga :) Så som det ser ut nu ska jag Linda och Martina börja. Det är ganska dyrt men det är säkerligen värt det. Avgiften per termin är 890 kr.

 

Puss// Nila Johansson

Av Nila Johansson - 30 november 2010 20:26

  

Först vill jag bara börja med att säga grattis i efterskott till min halv bror Peter Fredén som i helgen fylde hela 25 år =) Det blev lite kalas i söndagskväll med tårta och såvidare :P

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Satt just och kollade på paradise hotell. Och snacka om att jag blev glad när Julia kom tillbaka! Höll på henne innan hon blev hemskickad av Johannes. Nu blev det plötsligare mycket roligare att kolla på det igen! Så som det ser ut nu så håller jag på Julia och Lin =)

 ------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Förövrigt just nu sitter jag med engelskaboken i knät. Inte vidare skoj precis. Men men.. Ska snart plocka iordning lite kläder och sen blir det väl att lägga sig skulle jag tro. Imorgon blir det att plugga till ett nytt so prov igen då. Det känns inte allt för kul det heller men what ever har ju inte nått val precis. Aja men nu ska jag gå. Puss// Nila Johansson

Omg

Av Nila Johansson - 23 november 2010 18:39

  


Vad gör nila en tisdagskväll? Jo hon sitter och käkar tårta. Det blev lite cheascake. Och sen kom mamma hem med pepparkaksdegen som mormor hade gjort, och självklart blev ja tvungen till att smaka. Det är ju såå gott!  Och jag som skulle vara nyttig.. Det blev ju ingen kanonstart på det om man säger så. Men nu SKA jag i alla fall sluta med onyttigheter så gott det går. Men nu ska ja väl fortsätta plugga Engelska tror ja så hare gött.

Puss på kinden o klapp på rumpan. Ciao// Spiderpig

Av Nila Johansson - 21 november 2010 11:58

Daylan                                    Nathalie                             Alex

Jag har börjat nörda Charlies Änglar igen! Så grymt bra filmer!


 

Any way you want it, That´s the way you need it


  


Av Nila Johansson - 20 november 2010 15:22


Tjaa! Nu var äntligen alla prov avklarade! På ungefär 5 veckor har vi haft: Engelska prov, Svenska prov, So prov, Matte prov, Fysik prov, Musik prov & Biologiprov:o Grymt mkt! Men nu är det klart. Och för er som inte vet hade vi kanival i skolan i måndags. Det var ganska kul. Vi fick lära oss dansa och sen fick vi göra egna dräckter. Efter det gick vi i parad i Gullspång!


Just nu gör jag inte alls mycket, fast ja igentligen borde städa mitt rum. Men aja ja ska väl ta och fortsätta om en stund. Men ni får ha det gött!

 

Puss på kinden och klapp på rumpan //Spiderpig  

Av Nila Johansson - 13 november 2010 12:24

  

Hallå på skolfotot!


Hejsan svejsan. Nu har man just gått upp ur sängen då. Ja gillade inte att Elin Blom åkte ur idol igår! Fett synd. Förövrigt ska ja kanske va me antingen Madelene eller kusin Julie idag:P Det va evigheter sen ja va med dom. Så ja tycker det är dags snart igen haha:P Men först ska ja nog träna lite och kanske plugga till musikprovet som vi har på tisdag. Aja men det får vi se senare i så fall. Det kommer säkert ett till inlägg innan kvällen skulle jag tro.

 

Puss på kinden och klapp på rumpan// Nila Johansson♥

Av Nila Johansson - 12 november 2010 21:41

  


Jaha nu sitter man här och väntar på att idol ska börja igen då. Är inne på facebook och nördar lite också. Ni kan nå mig på mobilen. Slå en singnal eller skicka ett sms vettja =) 0705049685. Eller så kan ni nå mig på facebook. Nila Johansson @ facebook . Ha det bra kram// Spiderpig

Ovido - Quiz & Flashcards