Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Nila Johansson - 10 mars 2009 17:57

Det är mitt liv och min tro och det kan verkligen ingen ta i från mig..Jag vill leva för att jag är jag. Jag vill vara fri att göra det jag känner för. Det är nu som livet är mitt.Jag har fått en stund här på jorden, och min längtan har fört mig hit. Det jag saknat och det jag fått. Jag har aldrig glömmt vem jag var jag har bara låtit det sova.. Kanske hade jag inget val, bara viljan att finnas kvar! Ingen kan ta dom jag älskar för dom har jag inburade i mitt hjärta förevigt..Ni vet villka ni är <33 Och er kommer jag aldrig överge.. Hoppas att ni vet det..


------------@@-------------@@

-----------@-----@-------@----@

------------@------@---@-------@

---------------@------@--------@

-----------------@-------------@

-------------------@---------@

--------------------@------@

--------------------@---@

-------------------@-@

--@@------------@@

-@----@------@----@

--@------@@-------@

---@------@-------@

----@-------------@

----@-----------@

------@-------@

--------@----@

----------@-@

-----------@


Puss på kinden<333


/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards