Alla inlägg under april 2009

Av Nila Johansson - 30 april 2009 21:55

Hände inte mycket i skolan i dag..Hade musik 2 gånger i dag.. Det va kul..Tränade på hit me with your best shot för vi ska spela upp den på en vårshow som vi ska ha i skolan..

Efter skolan åkte jag hem o satte mig vid datan.. Gjorde i ordning lite mat som blev nudlar..Sen så drog jag till fotbollsträningen..Det va jätte varmt att träna i dag men det va bara att kämpa på..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 29 april 2009 19:58

Skolan var seg i dag..Hände inte specielt mycket..Efter en seg dag cyklade jag hem. När jag kom hem satte jag mig vid datan..Gjorde väl inte specielt mycket..Sen gick jag ut en sväng..

När jag kom in igen sjöng jag lite sen så ropade mamma att det va mat så jag gick och åt o sen åkte jag ner till dansen..Den gick ganska bra idag också men fortfarande ont i knät så kunde knappt gå ner på knä men det va bara att bita ihop..Nu är jag hemma och gör läxor. Så det är nog bäst att fortsätta nu för annars kommer nog mamma bli galen hah XD..

Mobilen finns om det är något..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 28 april 2009 19:51

I dag hände väl inte så mycket..Skolan slutade kl 14:20.. Dåå åkte jag hem och satte mig vid datan..Sen åt jag lite pasta.Och sen skulle jag på fotbollsträning.Det gick väl ganska så bra att träna tyckte jag..Men kan inte slänga mig åt höger efter som jag har ont i knät..

Jag får hoppas att det går över tills på söndag för då ska vi spela våran första serie match mot töreboda..Jag hoppas på en vinst..Men vi får se hur det går och om jag har blivit bra i knät..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 27 april 2009 20:37

Det var en ganska så vanlig dag i skolan i dag..Vi fick en ny elev till klassen som hette Kira..Hon kom i från tyskland..Sista lektionen hade vi musik..Det var inte så kul i dag efter som vi pratade om 50-tals musik..Men men sak samma..


Efter skolan hängde jag med Olivia..Vi sjöng och fixade lite med låtar..Sen så drog vi hem till mig och då satte vi oss vid datan :P..Vi gjorde väl inte så mycket..Va inne på bilddagboken o kollade lite på youtube..


Rätt som det var så trillade jag med stolen för jag satt och vägde på den och sen kom jag inte upp så mamma fick hjälpa mig efter som Olivia nästan garvade ihjäl sig.HON TOG KORT PÅ MIG (HUHU) 


Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 26 april 2009 19:43

Gick upp kl 07:10 för att jag skulle med mormor och morfar på orientering..Först va det meningen att jag bara skulle titta men dom fick i mig tillslut att jag skulle springa en bana.. Sprang på 22 minuter och 27 sekunder.. Det gick väl inte jätte bra för jag har världens sämsta kondition..Så träffade jag mina kusiner Emma och Amanda där också..

Sen åkte vi hem..När jag kom hem gick jag in i duschen..Sen satte jag mig vid datan..Efter typ 3 timmar eller nått så skulle jag äta och efter att jag ätit så skulle jag träna fotboll..Men det blev bara 1 timme i dag för det skulle vara föräldramöte..Så jag åkte hem och satte mig vid datan igen hah..

puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 25 april 2009 14:14

Gick upp kl 08:00..Gjorde mig i ordning och drog sen ner till gullmovallen för att hämta frallor än en gång..När jag kom hem så satte jag mig vid datan..Loggade in på msn en stund..Och efter ett tag så loggade Madde in =)..pratade lite om i fall vi kunde vara..Det gick för båda fast jag skulle igentligen klippa gräset först men det visade sig att gräsklipparen inte funkade. Så mamma bad mig att cykla ner till ica och köpa några saker så jag gjorde det..

När jag kom hem så skickade jag ett sms till Madde o frågade om hon kunde komma kl 3 i stället för att mina kusiner skulle komma en sväng förs..Det gick bra..Sen när Emma och Amanda hade åkt så kom Madde =)

Vi satte oss vid datan en stund och sen så hoppade vi lite..Senare gick vi upp och frågade Camilla om vi kunde låna en film av hennne..Och det fick vi så vi gick hem o kollade på scary movie 3..Och så käkade vi godis=)

Efter filmen kollade vi lite på robinson..Men sen så åkte Madde hem för hon mådde inte så bra..Så vi får sova över en annan dag i stället..Men det är ju sånt som händer..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Av Nila Johansson - 24 april 2009 12:31

I skolan i dag var det väl en ganska så normal dag..Förutom att vi skulle gå till vattenverket i skagersvik..Annar gjorde vi väl inte så mycket mer..Vi slutade skolan kl 13:40.. Då följde Emma med mig hem =) Vi sjöng och spelade instrument för jag skulle lära henne hur hon skulle spela bas..





Sen fick vi hjälpa till att bära in bord och så fick vi hjälpa mamma att göra taco efter som det skulle komma massa folk till mig =) Det blev en mycket lyckad kväll tycker jag..Vi gick till den lilla lekparken och alla var typ flummiga hela tiden..






Sen drog vi hem till mig och käkade lite glass..Det var gott..Sen kollade vi lite på talang men vi kollade inte jätte mycket..Efter att det var slut så körde vi sanning och konka haha..Jag var tvungen att proppa hela munnen full med ostbågar heh XD..Och sen skulle jag sjunga bä bä vita lamm..Det gick inge vidare..Jag skulle tro att hela kvarteret hörde oss den kvällden..TACK ALLA UNDERBARA UNGAR FÖR EN ROLIG KVÄLL!



Puss på kinden <333


/spiderpig!

Av Nila Johansson - 23 april 2009 15:34

Har inte blivit nått inlägg på nån dag nu efter som jag inte haft tid. Jag har träna mycket fotboll och så har det varit läxor.Men jag får stå över träningen i dag efter som jag har blivit sparkad på knät..Så har haltat i typ 3 dagar..Och så har jag blivit stämplad också men det är ju sånt som händer när man spelar fotboll så det är bara att acceptera det..



I skolan i dag så hade jag först musik..Alltid lika roligt..Sen skulle vi gå till vattenverket för att det är miljö vecka..

Sen när vi kom tillbaka hade vi matte i ca 30 minuter..Sen så gick vi och åt mat.



Sen så skulle vi typ städa skolgården men jag hann typ bara städa 5 minuter för att jag,Coco,Hanna,Tina,Freja,Elin och Emma skulle ha musik..

Vi tränar inför en vårshow som vi ska ha i skolan.Vi ska spela hit me with your best shot..Jag skulle igentligen spela el-gitarr men tig basen i dag efter som att Jonas kom då..(Vår musiklärare)Så han och Elin tog varsin el-gitarr..



Efter musiken gick vi upp och började städa igen..Man kan säga att det var varmt..Sädade kanske i en timme och sen fick vi gå hem =)..När jag kom hem tog jag en glass.. Och sen satte jag mig här.


Puss på kinden  <333


/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards