Alla inlägg under maj 2011

Av Nila Johansson - 30 maj 2011 21:12

 

Tjollahopp!

Tog just en breake ifrån matten. Fast har igentligen bara 2 tal kvar att räkna så det hade ju inte tagit så lång tid att räkna klart dom. Men istället tog jag en hamburgare ;) Nu sitter jag och smsar men sötaste Hannes (: Ovanligt att jag smsar vah? :p haha eller inte! Förövrigt har ja jävligt ont i 2 av mina revben. Blev knäad där igår när jag var med i f-15 fotbollsmatch. Igår kände jag inget men idag gör det sjukt ont! Så va ni än gör, ryck inte i mig de närmsta dagarna!

 

Men nu ska jag återgå till matten. Jippieee!

Humör just nu: Seg som en potatis eller nått.

Puss hej// Nila Johansson ♥

Av Nila Johansson - 29 maj 2011 19:28

 

(Bild från konfan)

 

Ja då har man spelat fotboll då. Blev kallad till f-15 matchen för att dom inte hade lag, och så visar det sig att dom faktiskt hade 3 avbytare. Lite smått irriterande så där. Aja förlust blev det i vilket fall men fråga mig inte om resultatet för jag har noll koll. Men skit samma, detta va min första match i år och min sista. Enkelt vah?

 

Men nu ska jag gå och lägga mig strax. Kom hem 00:45 i natt ifrån Som. Och så kunde jag inte somna förns 02:00 ungefär. Men kvällen var värd det. Med rätt folk så blir allt perfekt! Jo jag syftar på Som & Hannes dårå :)♥ Puss på er mina små gullungar!

Av Nila Johansson - 28 maj 2011 09:51

Japp japp idag gäller det då. Nu är det äntligen dags för konfirmationsavslutning. Ska bli ganska skönt att avsluta detta nu. Så ska åka till kyrkan vid 2 sen och så börjar det i kyrkarn kl 3. Hoppas att så många som möjligt vill komma dit!  Bilden kommer i kväll kanske. Puss hej ! ♥

Av Nila Johansson - 26 maj 2011 21:08

Tjollahopp!

Idag har ja först varit i skolan, sen hem en sväng och sen till skolan igen för f-6 hade sommarkväll så jag va där med Som och Stina. Va där till 7 lite drygt. Sen hem till Som och dansa som vanligt :) Som jag skrev igår blev vi klara med dansen igårkväll. Så vi visade upp dansen för hennes föräldrar för att höra vad dom tyckte. Dom tyckte den var bra, så det va ju skönt att höra. Sen ville även lilla Stina dansa lite så jag dansade till " me and my drum" och "lets dance" med henne. Sen va hon ganska så trött! Dom danserna är ju igentligen uppvärmningsdanser, men de lättaste danserna också, så då fick det bli dom. hon tyckte det va lite pinsamt att folk satt och kolla, men som jag brukar säga" Du ska inte vara rädd för att bjuda på dig själv, det kan ju inte bli mer än fel" Så det är bara att köra på ;)

 

Nu ska jag ta och röja lite på mitt rum så ha det gött så hörs vi!

Humör just nu: Ganska slut faktiskt.  

Puss hej// Nila Johansson ♥ 

Av Nila Johansson - 25 maj 2011 20:37

Gött! Äntligen var koregrafin till låten cant touch it klar! Har jobbat med den i ca 3 och en halv vecka. Har lärt Som dansen också. Hon hjälpte mig även lite med de sista stegen nu på slutet. Blev helt lyckad koregrafi tycker jag. Får väl se när vi ska visa upp den ;) Jag tror att vi nu ska börja dansa till Michael jacksons - Thriller. Videon ser ni i ett tidigare inlägg. Det är den dansen vi ska ge oss på nu troligtvis :)

 

Humör just nu: Grymt Glad! Överenergi!

Puss hej// Nila Johansson ♥

VG

Av Nila Johansson - 24 maj 2011 22:34

Gött! Jag fick VG på matteprovet i fredags! Sjukt gött! Fick se provet en snabbis idag, men maria skulle räkna om dom för hon hade missat ngt poäng här och var, men sånt som händer när man har en så kallad redan så skolprppad hjärna ;) Det känns som om jag också har det hah ;)


Humör just nu: Nöjd :)

Puss hej// Neela Johansson ♥

Av Nila Johansson - 24 maj 2011 22:29

Älskar dansen! Vill lära mig den dårå ;)

Av Nila Johansson - 23 maj 2011 16:23

Nu ha man slutat skolan då. Gött! Sista timmen va bästa lektionen(musik) Och efter skolan sålde jag salamikorv. Skit kul, fast nee. Har sålt 10 st så behöver ba sälja 2 st till. För alla i klassen skulle sälja 12 st, men jag tror inte det kommer bli så.. Nu sitter jag är och nördar sms med Nat och chattar med folk på msn. Så bli väl inte så mycket mer annars idag.

 

Humör just nu: Rastlös..

Puss hej// Neela Johansson ♥

Ovido - Quiz & Flashcards