Alla inlägg under december 2011

Av Nila Johansson - 29 december 2011 00:31

Byte av blogg!

Bloggar nu på devote.se. Besök mig gärna där!

www.neelajohansson.devote.se

Av Nila Johansson - 28 december 2011 09:28

Nu är det mesta klart i dansstudion. Det enda som fattas nu är att vi ska köpa in de få speglar som fattas och sätta upp dom och att fixa lite spotlight ljus. Musikanläggningen kördes ner igår och är nu på plats där den ska, och den funkar prima :) vi har våran egna anläggning tills vidare, för man behöver inte precis det nyaste materialet första terminen och eftersom det är bra ljud och att vi kan koppla in mobilen i den ser ja ingen mening med att köpa en ny. På så sätt kan vi spara de 2000 kr som vi hade beräknat med att en ny anläggning skulle ha kostat. Idag hade jag i alla fall tänkt att beställa 2 st spotlight lampor ifrån en musikaffär som ligger i Borlänge som heter ordermusik så att vi hinner få dom och installera dom tills den 17 januari då vi börjar med dansundervisningen.

Av Nila Johansson - 22 december 2011 23:25

 

Tappar ja en 50 lapp förlorar jag inget.

Förlorar jag en vän förlorar jag något.

Förlorar jag dig, förlorar jag allt <3

Av Nila Johansson - 22 december 2011 21:02


www.gullspangskanalen.se/node/5629

 

Kanal 32 gjorde ett repotage om dansstudion, läs gärna! :)

Av Nila Johansson - 15 december 2011 21:34

Nu har vi endast 4 dagar kvar i skolan innan jullovet. Är hur nice som helst. Det är efterlängtat och behövligt vill ja lova. Imorgon har vi ett läxförhör i so om islam. Det blir det sista för terminen vilket är skönt. Annars händer de inte jätte mkt mer nu. På tisdag åker några till Brogårdsskolan i Kristinehamn o kollar lite och ja är en av dom som ska med. Det lutar ju mest åt att de blir Kristinehamn som ja söker sen. Har kvar att kolla in katedralskolan i skara också men det blir efter nyår någon gång. Och sista dagen i skolan är det volleyboll turnering hela dagen plus betygutdelning så det blir också ganska soft :) förövrigt just nu har ja gosat ner mig i min sköna säng men dock känns de lite ensamt när inte Hannes är här. Det saknar ja oändligt mkt måste ja säga <3 Humör just nu: glad och tankspridd :3Puss hej // Neela Johansson

Av Nila Johansson - 15 december 2011 21:27

Fan va glad ja blev nu! Vi har fått ihop värsta bästa laget till volleyboll turneringen:) dom som är med i laget är: Adi, Oscar, Fredrik, Linda och jag:) kommer bli super bra och vi ska ge 9B rejält med stryk mohahaha. Humör just nu: super glad! :D

Av Nila Johansson - 10 december 2011 15:46

Klockan är tio i 4 och de va ca 1 och en halv timme sen ja och Hannes gick upp. De va hur gött som helst att bara ligga kvar i sängen. Han har ganska nyligen åkt hem nu. Träffar han en stund i kväll igen. Då är de sista gången ja kan träffa han på hela 3 veckor. Hur ska man överleva? Han åker kl 05:00 imorgon bitti mot Arlanda<3 du får ha en bra resa iaf älskling! Ja kommer iaf bli hur glad som helst när du kommer hem igen<3 har något att se fram emot då :) älskar dej mest Hannes Hägg <3

Av Nila Johansson - 8 december 2011 15:39

Åter igen va det dag för lucia. Har en hel helg framför mig med detta nu.. Kommer inte ha nån röst kvar efter söndag kan ja lova. Imorgon kommer Hannes hit också :) För på söndag åker han till Vietnam i 3 veckor!!! Kommer sakna honom ngt enormt. Han kommer hem den 1 elr 2 Januari igen, så nyårskyssen för dröja en dag eller 2. Nu ska ja gå o fixa mej i ordning men vi höres. Puss hej (:

Ovido - Quiz & Flashcards