Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Inspark blev utspark

Av Nila Johansson - 15 september 2012 21:39

Igår så var det insparken i Mariestad. Först så var vi på förfest hos Moa Hammar vilket var askul! Massa underbara människor och mycket dans osv. Kvällen kunde ute börjat bättre. Tyvärr vart den inte lika lyckad sen. När vi kom bort till KG5 och hade ställt sig i kön så började allt folk trycka massa. Detta slutade med slagsmål. Nästan alla i vårat gäng fick sig ett par smällar. Vilket ledde till att kvällen absolut inte blev som planerad. Ja fick en smäll i ansiktet och en blödning i axeln då ja trillade på en järnstång. Jag tycker verkligen inte det är okey att smälla till någon som försöker att reda ut något. Riktigt dåligt faktiskt. Alla skulle knuffas så man trillade. Då vart jag riktigt arg och armbågade en i ansiktet. Jag har nog aldrig blivit så sjukt arg som ja var då.
Slutade med att Natalie fick dra ur mig ur kön eftersom jag fick panik av att inte få någon luft. Sen stod båda och grät typ. Slutade sen med att vi smet in bakvägen. Hade absolut inte varit värt 100 kr så var skönt att slippa betala.

Nu ligger jag i sängen och har ont på nästan alla tänkbara ställen i min kropp, så för min del kommer jag ta det väldigt lugnt i dansstudion imorgon. Ska nog snart sova med. Är ganska trött efter gårdagen. Men det va as kul att vara tillsammans med alla fina människor hela kvällen! Blev tillslut en bra kväll ändå. :) <3 turbatt man har så underbara vänner! Bättre vänner kan man inte ha! <3 älskar er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards