Alla inlägg under januari 2011

Av Nila Johansson - 28 januari 2011 15:45

Hejsan på er! Nu har jag skaffat ny blogg!

Bloggar nu på devote.se.

Bloggen heter http://neelajohansson.devote.se

 

Kom in och kika där ist (:

Kan hända att ja uppdaterar denna blogg ibland också men om det blir glest med uppdateringar vet ni varför. Puss hej// Nila Johansson♥

 

Humör just nu: Rastlös   

Av Nila Johansson - 25 januari 2011 22:00

Nu sitter man här igen då. Trött som vanligt såklart. Idag bestämde vi äntligen va vi ska ha för låt till music song contest. Det blev Breake Your Heart - Taio Cruz. Helt okey asso :P Sitter och smsar med daniel men ska väl snart åter gå till att plugga på USA haha. Det va ju kul, fast det va det ju inte..

 

Aja för övrigt hade vi ett oförbrett svenska prov igår om ordklasser. Gick ganska bra. Fick VG :) Men nu ska ja gå och göra mig i ordning.


Btw imorgon börjar ja att dansa :P kommer nog inlägg om det imorgon eler övermorgon om hur det va.

 

Humör just nu: Trött    


Men ni får ha det bra så hörs vi puss hej// Nila Johansson

Av Nila Johansson - 23 januari 2011 19:28

Nu sitter man här igen då. Har just käkat pizza. Spela bandy idag då. Vi mötter värnesborg i dm, men förlorade med 7-4. Lite surt men vet du, jag hade i alla fall kul :P Har väl inte hänt så mycket mer idag. Snacka lite med Daniel men annars inget. Ska strax gå och plugga lite svenska -.- Fett tråk men det måste göras.

 

Humör just nu: Tankespridd    

Puss hej // Nila Johansson♥

Av Nila Johansson - 21 januari 2011 13:21

Gissa vad? Jag fick just höra av Linda att ja fick VG på matteprovet om procent. Kanske inte är så osmart trots allt.

 

Humör just nu: Förvånad! :P

Men nu ska ja gå och fixa nått att äta så puss hej♥ // Nila Johansson

 

Av Nila Johansson - 21 januari 2011 11:45

  


Har just klivit upp ur min varma sköna säng. Ja verkligen älskar min säng!  Är hemma från skolan idag pga halsont -.- Sitter nu och chattar med Effe på fb. Han va tydligen också sjuk idag. Funderade just på att gå in i duschen en sveng. Sen ska jag väl sätta igång med att plugga eller läsa eller nått.


Humör just nu, Deppig.. Aja men vi hörs puss hej♥// Nila Johansson 

Av Nila Johansson - 14 januari 2011 17:38

  


Då var första skolveckan avklarad. Har varit ganska lugn vecka faktiskt. Har väl inte hänt nått speciellt. Men nästa vecka drar proven igång igen. Ska ha matteprov på onsdag. Inget ja ser fram emot. Men först är det ju helg. Händer inget speciellt tror jag mer än att ja ska va ledare för kören på söndag. Förövrigt har jag än en gång bestämt mig för att vara nyttig, så önska mig lycka till (: Det kan ju behövas.

 

Och för er som inte vet då, ska jag, mamma, Linda och Jan åka till London i april. Boka resa i förrgår. Som ja får i födelsedagspresent dåra. Blev fett glad! Det kommer bli grymt skoj. Detta år kommer bli ett kanon år! Inget att tvivla på.

 

Ikväll funderade ja på att dra ner och käka pizza med lite folk, men får se hur det blir. Annars blir det väl lite mys vid tv:n här hemma med något gott att äta skulle jag tro.


Förövrigt tycker jag att ni är dåliga på att komentera bloggen. Om du har nått förslag om vad du vill att ja ska skriva om så kan du gärna komentera det. Jag bits inte (:

 

Ha en skön helg så ska ja försöka uppdatera bloggen så snart som möjligt.

Ciao// Nila Johansson♥

Av Nila Johansson - 10 januari 2011 13:35

 

  

Jahapp nu var det måndag igen, och med andra ord sista dagen på jullovet. Det gillas ju inte jätte mycket då. Det är mycket roligare sista dagen på terminen än den första. Men va har ja för val? Lovet har varit sjukt härligt och det var efterlängtat. Men vi slapp ialla fall den längsta dagen på veckan som skulle varit idag då vi skulle gått till halv 4.

 

Idag ska ja bara ta det lugnt o chilla den sista dagen. Bortsett från att ja har konfirmation ikväll då men annars en ganska soft dag. Ska kanske plocka lite för ja och syrran ska byta rum så allt måste ut ur rummen för vi ska måla om dom sen. Jag ska kanske ha färgerna vitt och rött i mitt rum, men det får vi se lite senare hur det blir med det.

 

Förövrigt är det inte långt kvar tills jag ska börja dansa (: LÄNGTAR! Det börjar den 26 januari i mariestad. Men i helgen var jag iväg till Småland och spelade bandy för västergötland. Det gick dock inte så bra men ganska kul ändå för vi är ett härligt gäng. Och blev extra glad att Malin, en tjej från Värmland kom och spelade med oss. Jag har själv spelat i Värmland lite så kände henne sen tidigare och blev glad när hon kom.

 

Men nu ska jag nog gå o se om det finns nått att käka. Så ha det bra så hörs vi. Ciao// Nila Johansson ♥

Av Nila Johansson - 7 januari 2011 15:29


6 små saningar.

Sanning nr 1. Du kan inte nå alla tänder med tungan.

Sanning nr 2. Alla tröga som läste den första sanningen kommer att prova.

Sanning nr 3. De upptäcker att sanning nr 1 är en lögn.

Sanning nr 4. Du ler nu för att du är en idiot.

Sanning nr 5. Snart kopierar du det här så att alla andra idioter kan läsa de.
Sanning nr 6. Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.

Ovido - Quiz & Flashcards