Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Indienträff i Nyköping!

Av Nila Johansson - 29 juni 2009 20:15

I Fredags så åkte jag och min familj till Nyköping för att där skulle årets indienträff vara..Det var Sabinas familj som ordnade den i år..Det tog typ 3 timmar att åka dit..När vi äntligen kom fram så var det inte så många som hade kommit..Det var Malin och hennes familj. Och även familjen öberg som hade palrat sig dit..










Efter kramkalaset så hände väl inte så mycket. Satt och pratade med Elin och Malin lite bara.. Sen efter att tag så kom Minaki, Kalle och Sabina..För Sabina hade jobbat klart då.Sen var alla där utom Mandakini för dom kunde inte komma i år.. Men jag får hoppas att jag träffar dom snart också..










Sen när alla hade samlat sig så började vi grilla kött.. Det var gott.. Jag och Manoj körde lite fotboll medan vi väntade på att maten skulle bli klar..Sen när den äntligen blev klar så satte vi oss till bords..Det var mycket gott..Efter maten så körde vi lite fotboll igen, men då va även Sabina, Elin, Malin och Ida med också..









Senare på kvällen satt jag, Linn, Manoj, Minaki, Kalle, Lukas, Sabina, Elin, Hanna och Ida  och pratade lite..Pratade väl inte om nått specielt precis..Sen så gick jag och la mig för jag var ganska trött...

-----------------------------------------------------------------------------------------------





 Dagen efter gick vi upp typ 08:30. Då åt vi frukost och gjorde i ordning oss för då skulle vi åka till boda borg..Jag var i lag med: Sabina, Manoj, Malin och Elin. Det gick ganska dåligt i början men sen gick det bättre och bättre..Men fram mot slutet så gick det dåligt igen..








Vi fick 4 st stämplar samanlagt..Fast vi skulle fått 6 st. För vi skulle fått på ljustet och spökhuset också..Men det sket sig..I spökhuset gick bara jag, Sabina och Manoj in efter som att man inte kunde vara 5 st..För efter att man hade klarat första rummet så hade man 30 sekunder på sig att krypa igenom en tunnel..









Och så fick man inte prata efter som att det var ett barn som skulle sova så när man kom ut genom tunneln så skulle man ställa sig intill väggen och va helt knäpptyst..Och då fick man inte röra sig för det var nån lampa som kände av om man rörde sig..Efter att lampan slocknat så började det spela en vaggsång så att bebisen skulle somna..









I sista rummet kom man till vardagsrummet.. Där skulle man trycka in 3 st knappar för att lådan med stämpeln skulle öppnas men då vaknade en gubbe som började skrika och då fick man inte röra sig..Sen när han slutade skrika så började han typ flåsa. Men vi fattade inte att man skulle fortsätta då så tiden hann hela tiden rinna ut hah X) Aja kul va det iallafall..










Mvh Spiderpig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards