Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Nila Johansson - 8 juni 2009 19:12

Anlände till skolan ca 07:40..När jag kom in i klassrummet så var det bara att börja blåsa upp balonger :P Vi skulle kasta pil på dom..Det var så att alla 6:or skulle ha varsin station. Och så hade vi olika grupper att ta hand om..Jag och Sofie hade hand om en vattenbalongs station..På våran station skulle man kasta runt en vattenbalong i 2 minuter..Så räknade vi hur många kast dom klarade..Den bästa gruppen fick 20 kast tror jag..


 


Vi hade även lite samarbetsövningar..Dom skulle exempelvis ställa sig i längdordning och så vidare..Vi hade hand om barn från förskoleklass till klass 4.Jag tyckte det gick bra..Och alla barn verka tycka att det var kul också..Och det är ju bra efter som att det betyder att vi har gjort ett bra jobb med våran station..


 


SIsta lektionen hade vi musik.Det var ganska kul i dag..Efter musiken stannade jag, Coco och Hannna kvar och spelade..Vi spelade en låt som heter seven nation army.. Det gick väl sådär..Det har väl gått bättre om man säger så heh :P Sen när klockan var 3 ungefär så drog vi hem..


 


Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards