Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Nila Johansson - 17 juni 2009 11:39

Gick upp klockan halv 9.. Åt frukost och klädde på mig och cyklade ner till gullmovallen..När jag kom dit var det ingen som hade kommit än så jag satte mig och väntade en liten stund..Efter en stund kom Matilda.Sen strax efter kom ida,Lina,Linda och Miranda också..



Jag Lina och Linda satte oss och gjorde iordning schemat för dagens träning..

Sen när klockan närmade sig 09:45 så började barnen att komma..Sen vid 10:00 så drog vi i gång.Vi började dagen med att leka pepparkakskull efter som första gruppen inte va så gamla..Dom var typ 5-7 år tror jag..




Efter att vi lekt klart så körde vi fotbollsgolf..Det tyckte dom var kul..Efter det så kom Matilda och tog kort på vår grupp så det var bara att ställa upp sig och le mot kameran..



Sen gick vi och åt smörgås och glass..Vi som var ledare fick lite annat att äta sista dagen..Och så fick vi en mini daimstrut..Det var gott..

Efter cirka 20 minuter så gick vi tillbaka och började träna igen..Sen när den första gruppen var klar så kom nästa grupp..



Dom va inte så många så vi tränade tillsammans med killarna.Och då behövde inte Mirand vara själv. För ida åkte lite tidigare..Det gick ganska bra tycker jag..



Mvh Spiderpig!

------------------------------------------------------------------------------------------------



Ovido - Quiz & Flashcards