Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Nila Johansson - 7 juni 2009 18:51

Gick upp kl 07:00 i dag..Kollade igenom så att jag hade med mig allt till lägret och till talangtävlingen.Sen gick jag och åt frukos. fter frukosten åkte vi till gympasalen..För vi skulle sova där..När vi kom fram så gick vi in och gjorde i ordning min madrass..Sen så åkte vi till gullmovallen..



Där fick vi lära känna våran grupp lite..

Efter det så gick vi en tipspromenad..Jag gick med Vickan..Vi gissade nästan på alla frågor hah. Efter tipspromenaden så satte vi oss med gruppen och gick igenom dom rätta svaren..Jag och Vickan fick 4 st fel..Efter att det var färdigt så skulle vi bestämma ett namn till laget..Efter ett tag kom vi på det rätta..Vi skulle heta *Bertils Brudar* Pga att våra tränare hette Bertil och Thomas..



Sen så började träningen..Vi började med att köra många passningsövningar..Jag va inte med jättelänge efter som att jag skulle på målvaktsträning..Det var Therese som tränade målvakter..Hon kommer ifrån Mariestad..Det gick väl ganska bra..Vi kastade lite till varandra först..Jag kastade med Linnéa..



Sen efter målvaktsträningen gick vi tillbaka till våra grupper..Då spelade vi lite match..Men fick gå efter 20 miuter elr nått efetr som att jag skulle vara med i talangtävlingen som var vid götaholmen..Så jag gick och duschade och bytte om lite fort..Sen kom mamma och hämtade mig..När jag kom dit så mötte jag Olivia..



Vi gick mest omkring och var nervösa..Sen så träffade vi Hanna, Coco,Tina, Madde och Emma..Både jag och Olivia var så nervösa att vi skakade hehe..Sen så träffade vi Sofia..(Våran lärare) Vi stod och prata en liten stund heh :P..Sen så drog talang igång..Det började med Fanny..Hon sjöng..Sen va det jag och Olivia..Det gick faktiskt ganska så bra för oss tycker jag..



Sen efter kanske en timme så var det dags för musikskolan att uppträda..Då skulle jag spela el-gitarr..Jag spelade med Hanna, Coco, Emma, Tina och Jonas..Vi spelade låten hit me with your best shot..Det gick också bra..Efter att vi hade uppträtt så åkte jag tillbaka till lägret..När jag kom dit så hade vi teori..Efter teorin så hade vi lite fri tid igen..



Sen efter sista träningen så gick vi till våran skola och åt mat..Efter maten köpte vi godis..Sen så gick vi upp till ljud och bild salen och kollade på sverige - danmark..Sverige va riktigt dåliga på den matchen..Efter matchen så gick vi ner till gympasalen och gjorde i ordning oss..Det var ganska svårt att somna efter som att alla pratade ..Men tillslut så somnade jag..



Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards