Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Nila Johansson - 13 juni 2009 21:09

Vaknade kl 08:30.. Då satte jag på tv:n först kollade jag lite på nickelodeon men sen satte jag på dvd:n Eragon. Efter att jag hade kollat på den så gick jag upp o klädde på mig..Sen kom mamma hem efter sin springtur..



Då gick vi bort till Evy..Jag skulle gå ut och gå med hennes hund Zorro..Gick inte så långt efter som att vi skulle sälja bingolotter.. Så när jag kom hem så åkte vi ner till ica och satte oss och började sälja..



Vi träffade många bekanta där..

T.ex Marie Johansson och Linda Jonsson..Sen när klockan va typ 14:50 så åkte jag till Lina efter som att jag, Lina och Linda skulle göra i ordning övningar till fotbollsskolan som vi ska ha hand om på Måndag till Onsdag..



Det gick ganska så fort.. så efter att vi var klara så åkte vi ner till gullspång lite..Gick in på ica en snabbis.Sen satte vi oss på en bänk utanför ica..Då kom det små fåglar..Linda tog ett chips ur sin påse och håll fram handen mot fågeln, så tog den bara chipset ur hande på Linda..



Efter att vi hade varit där så drog vi hem till Linda..Där spelade vi poker :P Efter det så spelade vi bubblan heh:P Men sen orkade vi inte spela mer så då gick vi ut och körde bolldunken hah:P



Efter drygt en halv timme så drog vi ner till Gullspång igen..Först åkte vi till götaholmen men sen drog vi till rampen..Gjorde väl inte jätte mycket där men ..Sen så drog jag hem för jag va hungrig.Nu sitter jag och äter pasta och lövbiff..



MVH Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards