Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Nila Johansson - 11 juni 2009 16:09

Wooohoo sista dagen i skolan är avklarad..Kom till skolan ungefär 08:05..Satte mig med några kompisar och snackade lite..När klockan var 08:20 kom våran lärare Sofia..Vi skulle åka till otterbäcken och spela minigolf för vi vann 1000 kr i en klassutmaning :P..






Jag spelade med: Elin och Clautidia.Det gick väl inte jätte bra för mig men kul va det heh:P Efter minigolfen satte vi oss och åt lite godis och glass..Och så sjung vi för några som fyller år i sommar..Efter att vi ätit klart så satt vi bara och pratade lite :P Sen efter kanske 1 timme eller nått så åkte vi tillbaka till skolan..





När vi kom fram så gick vi in i matsalen och åt lite korv och sen slutade vi. Efter maten drog jag och Clautidia ner till högstadiet och kollade när dom uppträdde..Det var kul.. Vi satt med Linnéa, Sara, Johanna, Madde och Rebecka.. Va väl där kanske 1 timme eller nått..





Efter det så åkte jag ner till ica och köpte rosor tills imorgon..Jag ska ge rosor till dom som jag inte hamnade i klass med i 7:an.. På ica mötte jag morfar heh.. Han fick köra hem rosorna till mig efter som det blev bökligt att cykla med dom i handen heh.





Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards