Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Nila Johansson - 1 juni 2009 21:37

Varmt, Varmt, Varmt.. I dag har det varit jätte fint väder..Hade väl en ganska så vanlig dag i skolan..Hände inte nått specielt precis.Efter skolan så åkte jag hem och klippte gräset..Men kunde inte klippa så länge efter som bensinen tog slut..



Då gick jag in i duschen en snabbis..Sen åkte jag ner till gullmovallen för att jag skulle vara bollkulla åt a-laget.. På vägen dit så mötte jag Sofia Lindh..När jag kom fram till gullmovallen så märkte jag att jag var typ 30 minuter tidig så jag drog till rampen en snabbis..



Sen så åkte jag tillbaka till gullmovallen..Där träffade jag Sofia Ramberg. Vi satt och pratade lite och efter en stund så kom Miranda också.. Sen så kom även Sara och Linda..Jag var bollkulla tillsammans med Miranda..Efter ett tag så kom Ida och Ida också..Vi va ganska flummiga..



Gif mötte Skövde..Det stod 1-1 nästan hela matchen.. Men i sista minuten så gjorde skövde ett till mål..Det var ganska retligt..För dommaren blåste av matchen strax efter... Efter matchen så åkte jag hem och klippte klart gräset..Sen så gjorde jag inte mycket mer..



Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards