Alla inlägg den 17 april 2009

Av Nila Johansson - 17 april 2009 21:15

Jag slutade skolan kl 13:40 i dag..Spelade brännboll den sista lektionen..Det var kul men det var ganska så varmt..Jag gjorde 3 stycken frivarv tror jag..Vi hade en vikarie i dag som hette Linda.För Sofia var i stockholm.Fusk


Sen efter att ha varit hemma nån timme så skulle jag på fest hos Clautidia..Det var kul..Vi käkade tårta och lekte lite..Sen så drog vi ner till gullspång och kollade om det fanns några snygga killar hehe..Men det sket sig ganska så snabbt..Sen drog vi hem till Clautidia igen..Då körde vi lite sanning och konka hah..Och så sjöng vi lite också..Jag spelade gitarr som vanligt haha...Fast jag fick sitta typ 10 minuter och stämma den först för den var jätteostämd..Sen blev det inte så mycket mer för jag skulle hem..Så när jag kom hem satte jag mig och tittade på talang 2009..Det var väl sådär..Men sak samma.


Puss på kinden <333


/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards