Alla inlägg den 18 april 2009

Av Nila Johansson - 18 april 2009 11:14

Jag gick upp tup 08:00 för att vi skulle sälja frallor med fotbollslaget.. Vi hämtade dom vid gullmovallen och pakade ihop allt som vi skulle ha sen så åkte vi för att lämna alla frallor..När det va klart så åkte vi hem..Då åt jag lite frukost och sen drog jag ner till gullspång för att det var marknad idag..


Men den var inte specielt rolig för dom hade ju typ inget.. Så jag gick hem igen..

 När jag kom hem så satte jag mig vid datan.. Chattade lite med Madde.. Sen bestämde vi att vi skulle va så jag skulle möta henne i gullspång vid marknaden.. Vi va inte heller där specielt länge.. Vi gick in på ica och köpte lite godis och sen gick vi hem..


När vi kom hem så hoppade vi studsmatta..Men det var ganska så varmt så vi orkade inte hoppa så länge..Sen gick vi in och tog varsin glass.. Sen spelade vi guitar hero =).. Det var kul..Fast sen bytte vi till Zelda i stället..Spelade wii kanske i en timme eller nått och sen satte vi oss vid datan..Va inne lite på youtube. Och så lyssnade vi på musik..


Sen skulle hon hem typ vid 19:00 så då tog jag gitarren och satte mig och spelade lite..Sen efter en timme så började robinson så då kollade jag på det och efter det så tittade jag på phone both..Sen gick jag och la mig..


Puss på kinden <333

/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards