Alla inlägg den 9 april 2009

Av Nila Johansson - 9 april 2009 12:44

Vaknade typ kl 9 tror jag..Låg kvar i en 20 minuter till så att jag skulle vakna till lite..Sen gick jag upp och satte mig vid datan..Och som vanligt kom gitarren fram också..Sen gick jag in på msn..Chattade lite med Emil Friberg..Vi pratade väl inte om nått specielt pricis..Sen gick jag och drog på mig lite kläder..Och så va jag tvungen att städa lite men det gick ganska så fort ändå..




Sen gick jag tillbaka till datan och satte mig o spelade gitarr igen.Men efter ett tag fick jag ont i fingrarna så jag fick sluta..Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med folk...Sen blir det att vara med Emil för han kommer till gullspång i dag=) KUL..Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det kommer nog bli kul..För jag har alltid kul me han hehe =)..





Puss på kinden <333




/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards