Alla inlägg den 15 april 2009

Av Nila Johansson - 15 april 2009 20:51

Mobilen ringde vid 07:00..Låg kvar till typ 07:15 sen gick jag upp och gjorde i ordning mig..Det hände väl inte så mycket i dag heller..Men vi fick reda på att min,Olivias,Hannas,Frejas,Mesras och Tinas energiteckning hade vunnit i komunen så klassen fick 3000 kr.. Vi blev mycket nöjda efter som vi hade slitit med den flera dagar,flera timmar.



Efter skolan så följde Emma med mig hem..Jag sjöng typ hela vägen hem från skolan så Emma blev lite trött på allt sjungande tror jag tihi.

När vi kom hem så tog vi varsin glass..Sen så gick vi till datan för att jag skulle bränna ut en skiva..Det gick väl inte jätte bra pricis..För det stog att den inte var tom..Så vi pallrade oss ner till ica så jag köpte en ny där..


Sen när vi kom hem igen så provade vi med den och då funkade det i alla fall..Sen när skivan äntligen var klar så tog vi med bandspelaren ut och spelade musik medan vi hoppade studsmatta =) Kul hade vi..Emma spelade in filmer på sin mobil när jag hoppade från vedtaket.. Det var kul måste jag säga..


Sen gick vi in och åt så sen så hann vi inte mycket mer för vi skulle ner till dansen..Jag tyckte att det gick ganska så bra i dag..Får öva lite men vi är igenom hela dansen nu..Tror att vi har 4 veckor kvar sen så är det uppvisning i biografen..Då får vi se hur det går..Om jag gör bort mig helt totalt eller om det går jättebra..Det får bli en överraskning hehe :P



Puss på kinden <333


/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards