Alla inlägg den 14 april 2009

Av Nila Johansson - 14 april 2009 20:48

Jag jobbar natt, jag jobbar dag
Så räkningarna klarar jag


Det är hårt


Jag snålar alltid och jag spar
Men ändå har jag inget kvar


Det är svårt


Har en dröm som ska bli sann
Jag vill ha en förmögen man
Som ger mig allt jag pekar på
Ja, allt jag drömt om ska jag få


Money, money, money
Jag och han i
Rikemannens värld
Money, money, money
Sagan sann i
Rikemannens värld


Aha, aha, jag kan leva i flärd


Säg det som man inte kan i
Rikemannens värld
Rikemannens värld


En man som han är svår att få
Men han är allt jag tänker på


Det är svårt


Och om han ville gifta sig
Så valde han väl knappast mig

ENSEMBLE
Den är hårt


Jag tror jag har en chans ändå
I Las Vegas och Monaco
Att vinna en förmögenhet
En ny och rik identitet


Money, money, money
Allt går an i
Rikemannens värld
Money, money, money
Sagan sann i
Rikemannens värld


Aha, aha, jag kan leva i flärd


Säg det som man inte kan i
Rikemannens värld

Money, money, money
Jag och han i
Rikemannens värld
Money, money, money
Sagan sann i
Rikemannens värld


Aha, aha, jag kan leva i flärd


Säg det som man inte kan i
Rikemannens värld
Rikemannens värld

Av Nila Johansson - 14 april 2009 18:51

Jahapp idag va det bara att gå upp och göra sig i ordning inför skolan igen efter en veckas påsklov..Jag sov inta alls mycket i natt så jag va jätte trött på morgonen..Igår kväll låg jag och tittade på Harry Potter 1.Den slutade vid kl 23:00..Sen var jag jättetrött men jag kunde inte somna..


Kollade på klockan igen vid 23:45..Men jag kunde fortfarande inte sova..Tittade på klockan igen vid 03:05...Va fan! Tillslut somnade jag äntligen..Då va klockan nästan 05:00 tror jag..


Sen efter att ha sovit 2 timmar så vaknade jag av ett ryck när mitt mobilalarm gick på..Då var det dags att gå upp..Gick typ halvsovande till badrummet och blaskade av mig lite..Sen drog jag på mig lite kläder..


Det var väl en ganska så vanlig dag i skolan idag..Hände inte så mycket.Efter skolan va det bara att snabba sig hem..

Vi slutade kl 15:00 i dag och så va det fotbollsträning kl 17:00..Så det blev hem och äta lite..Det blev makaroner som vanligt..Gick in en snabbis på datan också..Och  sen var det dags att byta om och dra ner till grusplanen..


 Träningen gick väl ganska så bra idag..Vi körde lite passningar och lite inlägg.

Det gick dåligt att göra inlägg med vänster fot men det är bara att öva in..Vi va 8 st på träningen idag..Nu ska jag nog snart hoppa in i duschen tror jag..Mobilen finns om det är något!


Puss på kinden <333


/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards