Alla inlägg den 19 april 2009

Av Nila Johansson - 19 april 2009 20:15

I dag fyller min moster Marianne 53 år =) Hoppas att du har haft det en underbar dag..Om jag kunde så skulle jag ge dig världen..Kom alltid i håg att jag älskar dig.. Du är värld GULD. Kramar från Nila..

Av Nila Johansson - 19 april 2009 20:04

Vaknade typ vid 09:00..Gick upp och började städa mitt rum efter som det såg ut som att en klädbomb hade farit ner i mitt rum.Ja fick dammsuga och torka o massa..Efter det drog jag till Andréa en stund..Och efter ett tag kom Jossi också..Vi drog ner till rampenlite..Sen så skulle Andréa hem och äta så jag och Jossi väntade vid rampen..Lite senare sen så kom även Ludde,Fredrik och Aneas..Men då va jag tvungen att dra hem och äta..Så hann inte vara där specielt länge..Efter maten gick jag till datan en sväng igen..

Sen så var det dags att byta om till fotbollskläder för jag skulle träna..Åkte ner till grusplanen..Efter en stun kom Sofia och Michaela också.Vi satt och väntade typ i 15 minuter men det kom inga..Så då cuklade vi till gräsplanen och då visade det sig att dom var på gräs istället..Vi hade fått ett sms att det stod att det skulle vara den sista grusträningen i dag men dom hade tydligen bytt bara sådär..Så han typ vara med 1 timme eller nått..Men det är skönt att få börjat på gräs nu..

Efter träningen så blev det att åka hem och fortsätta att städa (huhu)Sen tog jag även en glass..Nu ska jag nog hoppa in i duuschen så ha det bra alla..

Puss på kinden <333

/Spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards