Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Nila Johansson - 12 maj 2009 15:06

Kom till skolan typ vid 8..Möttes av Sofia i koridoren..Då sa hon att jag skulle ner till gullmovallen för vi hade elevensvaldag i dag..Och jag hade valt fotboll som första val..Så jag, Victoria och ronja gick ner tillsammans..När vi va vid pizzerian kom Sofia med bilen så vi fick åka med henne den sista biten..När vi kom fram gick vi in och bytte om..Då hade jag ju glömt shorts så mamma fick komma med lite grejor till mig..Sen blev vi indelade i lag..Jag kom med Jonh, Maria, Fanny, Kira och Dominika..Vi vann hela turneringen =)



Efter att turneringen var slut så gick vi och duschade..

Sen gick vi tillbaka till skolan..När vi kom dit så gick vi och åt..Efter lunch hade jag fiske..Men det gick segt..Det var ingen som fick nån fisk..Sen gick jag och Tina hem till mig och gjorde i ordning några smörgåsar för vi va jätte hungrig..Sen gick vi till skolan..


När vi kom till skolan satte vi oss och åt våra smörgåsar..Sen efter en stund kom Coco, Elin, Hanna och Olivia..Så vi delade på mina och Tinas kakor :P

Sen skulle vi in och bara få lite lappar och sen slutade vi =)


Efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datan..Och så tränade jag till sydamerikaprovet lite också..Sen kl 19:00 så var det fotboll i gullmovallen så jag åkte ner och kollade..Va med Jonh, Anton, Lollo, Maria, Ronja och Elin där..Haha kul hade vi i allafall..Jonh och Anton var bollkallar så vi gjorde dom sälskap.Sen trillade jag av stolen heh..Vi var ganska så flummiga.Men kul va det =) ♥♥


Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards