Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Nila Johansson - 6 maj 2009 19:45

Hände väl inte nått särskillt i skolan idag..Ganska så slött faktiskt..Vi slutade kl 14:20.. Drog hem o började ladda till fotbollsmatchen..Skulle spela med f-12 i dag..Vi mötte skövde.Det var väldigt blåsigt nere vid gullmovallen..Men sket jag i det..Sen så drog matchen igång..Efter kanske typ 10 minuter så gjorde jag mål =) Ganska så nice.. Lite senare i matchen så kastade jag ett inkast o så gjorde dom självmål på det så jag gjorde samanlagt 1 och ett halvt mål typ..hehe* Jalle dömde men han sa själv innan matchen att han var blyg och det märktes för han blåste knappt för nått och om man fick inkast så hörde man inte ett piss..Men men..Vi vann matchen med 5-0 samanlagt.. Blev ganska så nöjd men hade typ fått ont i halsen..=/..Sen så åkte jag hem och la mig typ för jag va skit trött XD..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards