Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Nila Johansson - 3 maj 2009 21:10

Jag Gick upp typ kl 08:00..Satte mig och åt frukost med mamma o Linn..Efter frukosten så skulle mamma köra Linn till bussen tror jag..Så jag satte mig vid datan..Hade typ inget att göra..Sen så loggade Julie in på msn så vi chattade en stund..

Sen bestämde vi att vi skulle vara en stund..När hon kom så satt vi vid datan o kollade lite på youtube..Sen så gick vi in i mitt musikrum o spelade lite..Sen satte vi oss vid tv:n och spelade wii.. Det var kul..Men sen skulle både hon och jag äta så hon cyklade hem..Efter att jag hade ätit packade jag efter som jag skulle spela fotboll..

Vi spelade mot Töreboda..Första halvlek stog det 1-0 till oss men sen så gick dom om oss..Så då stog det 3-1 till dom =(. Det var inte speccielt kul. Men sak samma..

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards