Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Nila Johansson - 2 maj 2009 09:37

Gick upp kl 08:00 efter som att jag skulle köra ut bröd..När vi kom hem igen så åt vi frukost..Sen så drog vi in till Mariestad..Jag köpte lite nya träningskläder och en ny ryggsäck..Blevganska så nöjd med mina köp..Sen så åkte vi hem..När vi kommit hem från mariestad så hoppade jag o Linn lite studsmatta..Sen så tvättade vi bilen..Och hon sprutade ner mig med vatten =/Sen gick jag in till datan..Oså tränade jag lite på låten..

Sen gick jag upp till min lilla granne Ella en stund..Hon lekte med Rebecka då..Och dom hade gjort en teckningsutställning :P Det var ganska så mång teckningar faktiskt..Ella ville att jag skulle visa Rebecka när jag la en boll på foten och sen skicka upp den på nacken.Så det va bara att ta bollen och visa dom..Sen så gick dom in och lekte med barbie så jag pratade lite med Camilla..

Sen drog jag hem för vi skulle käka pizza..Det var gott! Sen kollade jag på robinson..Sen så gick jag typ o la mig för jag va skit trött heh :P



Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards