Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Nila Johansson - 9 maj 2009 13:44

Jahapp det var bara att gå upp kl 08:00.. Dags att dela ut bröd igen men det var sista gången i dag så det är skönt =)Sen när jag kom hem spelade jag lite fotboll med min lilla granne Ella..Hon ska ju börja spela fotboll på måndag o allt..

Efter att vi hade spelat lite fotboll gick vi in och spelade lite nintendo wii..Först spelae vi spiderman 3 och sen wiisport..Men hon tröttnade ganska så fort..Sen gick hon upp till sin mormor och då satte jag mig vid datan en stund..

Sen ropade mamma att jag skulle klippa gräset..Så det var bara att dra på sig en träningsoverål och göra det..Det kanske tog en halvtimme eller nått. Sen så gick jag in och åt och nu sitter jag här igen :P..

Händer nog inget specielt i kväll..Blir nog bara att ta det lugnt..Ska nog titta på robinson sen tror jag..Annars vet jag inte..Käkar nog upp dom sista chokladbollarna också =)..heh*

Puss på kinden <333

/spiderpig!

Ovido - Quiz & Flashcards