Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Koppla av

Av Nila Johansson - 2 maj 2012 21:26


(Bilden är från i lördags då det va fest hos Räz ) Jag vet att det ser ut som om jag försöker att hålla mig från att garva men det får ni leva med.



Ännu en dag avklarad. Nu är det 29 dagar kvar tills skolavslutningen. Veckorna bara flygen iväg lixom. Skönt att nästan alla nationella prov är klara nu. Har endast C provet kvar i matte och muntligt i engelskan. Kommer förmodligen få göra engelskan imorgon då vi har 1 timme. Sen kan man nästan slappna av lite och kommer nog känna mig mindre stressad också. Gjorde min sista jobbdag med Ceciliakören idag. Det bjöds på glass och grejer efter fikat. Känns både lite tråkigt men som sagt ska det bli skönt att få koppla av lite sen. Finns inte mkt mer att säga om dagen, är ganska trött nu. Imorgon blir det spelning i Hamnen i Otterbäcken på Lions mötet. Blir 5-6 låtar med gitarren tror jag. Nu tänkte jag göra mig i ordning för kvällen så ha det fint! Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards