Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Nila Johansson - 6 maj 2012 21:18

Nyss hemkommen ifrån bion. Kollade på den nya american pie filmen med som. Det va den sjukaste filmen ja någonsin sett men den var helt underbart bra! Lätt den bästa av american pie filmerna! Betyget blir helt klar 5 av 5. Annars idag har jag varit med på köravslutningen i kyrkan. Med andra ord min sista jobbdag med barnen eftersom jag sen till hösten flyttar till Skara. Nu är det endast lisebergsresan som återstår. Vill tacka alla underbara barn och självklart Desiree och Lars för en underbar tid tillsammans med er! Nu blir det att sikta framåt och kämpa vidare i skolan det sista. Ska snart krypa ner och sova för jag är sjukt trött efter denna dag. Har varit fullpackad med saker från morgon tills kväll. Imorgon blir dett nog inget speciellt tror jag. En dag att bara ta det lugnt på som det ser ut nu, men det dyker säkert upp nått imorgon ändå för så blir det alltid när jag planerat en lugn dag. Nej nu ska jag krypa ner i min säng. Godnatt på er gott folk!  Kärlek till er <3

Ovido - Quiz & Flashcards