Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Nila Johansson - 25 maj 2012 13:26

Sjukt vad varmt det är ute nu, men jag tänker ändå inte klaga för det är ju de vi har väntat på right? Sitter nu på So lektionen men eftersom jag är klar med uppgiften fick jag göra vad jag ville. Det är nu ca 2 och en halv vecka kvar i skolan tills sommarlovet. Hur underbart är inte det? Känner på mig att detta kommer bli en väldigt bra sommar på alla sätt. Har redan ganska många planer vilket gör att man ser ännu mer fram emot lovet. Efter skolan sen drar jag och några tjejer ifrån klassen till badplatsen och steker lite. Känner att jag behöver få lite mer färg, fast nej! Har redan blivit värsta solbränd. Får se om det kanske blir första doppet idag med. Sen i kväll drar jag mig till Otterbäcken till Hannes :) Sista natten för min del i deras stora fina hus. Kommer bli en bra fredag eftermiddag/ kväll. Imorgon åker mamma och jag till Karlstad för att handla lite nya sommarkläder och så ska vi svänga förbi min morbror en stund också. Blir nog en bra dag det också :) Får passa på att njuta av vädret nu medan det är skönt, nästa vecka skulle inte alls bli så bra väder och inte alls varmt. Tråkigt. Men så där det.

 

Puss på kinden och klapp på rumpan // Nila Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards