Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Nila Johansson - 28 maj 2012 21:45

Nu äntligen börjar det lugna sig i skolan och man nästan kan ta det lugnt. Alla nationella är klara, inga prov kvar och har just gjort klart sista inlämningsuppgiften i ämnet biologi. Känner mig stolt faktiskt. Tänkte snart lägga mig för är jättetrött! Imorgon efter skolan ska jag ner t vårdcentralen och kolla upp mitt finger som jag fått något litet ledproblem med och sen på eftermiddagen åker jag och mamma in till stan för att gå på bilteori så jag sen kan börja med att övningsköra :) sen får ni se upp på vägarna ;) annars blir det inte så mycket mer kvar av dagen så blir nog bara att ta det lugnt på kvällen sen. Det är nu denna vecka och nästa vecka som är dom sista seriösa i skolan för sista veckan är det massa andra aktiviteter :) Längtar sjukt mkt. Ska bli hur skönt som helst att få lämna gullstensskolan sen och möta nya goa människor i Skara :) men innan allt det där så väntar älsklings student först :) <3 det blir också roligt:) Nu tänkte jag lägga mig så ja är piggare imorgon än vad jag har varit idag. Puss på er ni underbara <3

Ovido - Quiz & Flashcards