Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Nila Johansson - 29 maj 2012 22:06

Japp då har man varit på bilteori då. Ska skicka efter körtillstånd eller vad det heter också sen så får man börja övningsköra med ;) scary! Nu ligger jag i sängen och vill att det ska bli helg snart så man kan få sova lite. På fredag efter skolan åker jag hem och packar lite sen tar jag bussen in t stan. Ska ta en fika tsm med Karl eftersom det va så längesen vi träffades sist. Sen ska ja träffa Hannes eftersom det är vår 1 års dag då så tänkte vi gå ut och äta på kvällen och ha massa mys :) <3 den helgen kommer bli så bra på alla sätt känner jag! Sen på lördagen blir det ner t laxdagarna en sväng sen vet jag inte. Förhoppningsvis följer Hannes med hem hit sen och stannar tills söndagen. Sjukt skönt att aldrig mer behöva köra ut GP tidigt på söndagsmornar igen måste jag säga. Nu kan ja äntligen få sova! Puss på kinden och klapp på rumpan // Nila <3

Ovido - Quiz & Flashcards