Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Slut på långhelgen

Av Nila Johansson - 1 maj 2012 22:13

Vill bara säga att denna långhelg inte kunde blivit mer perfekt än vad den har varit. Helt enkelt underbar på alla sätt! Den avslutades med en trevlig fest hos Räz i gårkväll med massa underbara människor. Massor av kärlek till er som var där först och främst. Imorse vaknade jag upp bredvid Hannes i Mariestad med strålande solsken utanför fönstret. Det gjorde mig jätteglad. Vi tog bussen hem vid 13:00 tiden och sen vid 15:00 drog jag och Julie till gymmet ännu en gång :) kändes riktigt bra och känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk i benen imorgon. Sen gick ja hem och sköljde av mig lite för sen cyklade jag till mormor och fick mat där. Sen på kvällen träffade jag på Hannes och Sonya vid Ica och sen stack jag till Som en stund. Så helt fullpackade dagar har det varit med massor av skoj! Nu sitter jag med matteboken i knät eftersom vi imorgon bitti har nationellt prov -.- det är inte lika kul, men som ja nämnt tidigare så är det typ bara 7 veckor kvar i skolan, så det är bara att härda ut det sista nu ;) ska strax sova så jag är utvilad imorgon. Gör ju också min sista arbetsdag i ceciliakören där jag jobbat i ungefär 1 och 1/2 år nu. Lite tråkigt att det är slut faktiskt. Blir väl kanske att hjälpa till på körlägret i sommar om jag inte har nått annat sommarjobb men annars är det bara att följa med som ledare till Liseberg i sommar som är kvar för mig. Awesome! Men ska fortsätta läsa nu så natti natti gott folk! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nila Johansson - 7 november 2012 23:59

Efter 3 pr snart 4 har ja beslutat mig för att byta blogg. Visst har jag bytt förut men dessa bloggar trivdes jag inte med så gör ett bytt försök. Kommer dock inte ta bort denna om jag skulle ångra mig igen. Finns nu på neelajohansson.wordpress.com ...

Av Nila Johansson - 6 november 2012 23:16

Everywhere everywhere Everywhere I go Everywhere that I've been The only thing i see is Beautiful people ...

Av Nila Johansson - 2 november 2012 00:18

Den 31 oktober är alltid lika jobbig. Man försöker alltid tänka på något kul den dagen och träffa vänner och så men jag kan aldrig radera tanken som alltid finns med oss just denna dagen. Det är 13 år sen du lämnade oss. 13 år av saknad. Det fälls al...

Av Nila Johansson - 27 oktober 2012 23:25

Nu är det hörstlov! Äntligen säger jag bara. Bliv en kanonstart igår då jag var på fest med de absolut bästa! Sen drog vi till KG 5 och fortsatte där. Mycket trevligt. Träffade också många gamla klasskompisar från 9:an där med. Samt Jorunn, Emma och ...

Av Nila Johansson - 18 oktober 2012 22:44


    Ni ska veta hur mkt vi jobbar på lektionerna. Helt sjukt. Kolla bara bilden. Vi jobbar bokstavligen ihjäl oss. Men nu vet ni hur det ser ut på våra lektioner. Speciellt när vi har historia med Richard. Haha fail ...

Ovido - Quiz & Flashcards