Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Nila Johansson - 22 juli 2011 23:17

 

Denna dagen har varit extremt jobbig för väldigt många gullspångsbor. David Nilssons begravning hölls i amnehärads kyrka idag. Först kände jag inte så mycket, men sen när hans släkt och familj kom in brast jag också i gråt. Det va verkligen inget roligt. Men han fick en väldigt fin begravning måste jag säga. Många fina sånger. Linda bengtzing var även där och sjöng för honom. Låtarna: Utan dina andetag - Kent , Den sköld du klär - Färjestads intro låt,  Jag fick låna en ängel - Sherley Clamp & Fix you - Couldplay spelades även via cd spelare. Har varit väldigt mycket känslor som har gått upp och ner idag. Men det va väldigt jobbigt att gå fram till hans kista, men nu har vi sagt adjö till honom, men han kommer alltid att leva vidare innom oss! Och så kommer det förbli.  Kanske träffar man på honom i nästa liv? Vad vet jag ? Just nu är allt bara väldigt jobbigt.


Humör just nu: Ganska depp och ledsen <3

Sov Gott David Nilsson <3

Puss// Neela Johansson <3



VI FICK LÅNA EN ÄNGEL  

Ovido - Quiz & Flashcards