Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Nila Johansson - 21 juli 2011 22:59

Det går verkligen inte att bli galnare än mig och Som ;) Jag skjutsade henne på cykel ner till ica för hennes cykel va hemma hos mig. Och tog värsta satts och cyklade nerför en backe så det gick skit fort! Plus att jag dödade soms rumpa när jag cyklade i alla guppen X) Nere vid(centrum) träffade vi på 2 st andra bekanta. Nämligen Fanny och Sanna :) Vi satt utanför ica en stund och sen skulle vi cykla hem till mig och hämta soms cykel. Påvägen hem gycklade jag in i ett träd haha men det var för att jag filmade när Som skulle försöka skjutsa fanny på hennes cykel. Förövrigt har det inte hänt jätte mycket mer idag. Men imorgon däremot kommer bli en väldigt jobbig dag för många gullspångsbor... David Nilssons begravning.. Men mer om det kommer nog imorgon. Nu ska jag bara ta o plocka in lite tvätt och sen lägga mig. Förresten min älskling är frisk nu!!! Ingen körtelfeber och ingen halsfluss så nu kan jag pussa Hannes så mycket jag vill :) Wiiiee <3


Humör just nu : Super duper lycklig :)! ÄLSKAR DIG HANNES HÄGG <3

Puss natti natti // Neela Johansson

Ovido - Quiz & Flashcards