Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Nila Johansson - 19 juli 2011 22:52

  Jag & Marcel på bilden ^^


Gött! Nu ha ja äntligen anmält mig till fortsatt jazz dans i mariestad på dansstationen. Men inte bara jazz denna gång utan har även utökat med att börja dansa hip hop också :) Kommer bli feting nice. Denna danstermin kommer även Som att haka på. Jazzen är på fredagar mellan kl 17:15 ---> 18:15 och hip hop dansen är på söndagar mellan kl 17:30 ---> 18:30 så då vet ni om jag inte skulle svara på mobilen elr nått. Men det börjar inte förns vecka 35, alltså 2 och 4 september ;) så det är ett tag kvar. Nu sitter jag o snackar med Daniel på msn. Han är nu i Norrköping o jobbar som ledare på stadium sports camp för andra veckan. Men ska nog strax gå och lägga mig för jag sov hos som i natt och de blev ganska sent. Tror vi somnade runt 4 halv 5 tiden haha :P För övrigt smsar ja med min lilla plutt som ja älskar oerhört mycket!


Humör just nu: övertrött och över glad XD

Puss natti natti// Nila Johansson



Ovido - Quiz & Flashcards