Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Nila Johansson - 15 juli 2011 23:29

   

Några killar från gycklargruppen NARRARNA ;)

Tjaao!

Idag ha man varit i Hova igen då. Och som vanligt kollade man på gycklarshowen :) Jag tröttnar aldrig på den! Och som vanligt var jag med Linda, Linnea, Lovisa & Bobby :) Riktigt härligt gäng! Och nu på kvällen har jag varit med Som. Imorgon är det sista dagen för riddarveckan för detta året.. Så blir att pallra sig dit och va med samma gäng ännu en gång :) Inte mig eemot :p Ska även på nattspelen imorgon/Eldshow. Ska bli kul att se hur den är i år. Men vet ni vad? Klockan är nu 23:36 och jag börjar bli ganska så trött, så jag ska nog snart ta och pallra mig till sängen. Uppdatering kanske inte hinner att komma imorgon men i så fall på söndag.


Humör just nu : Trött TRött och TRÖTT^^

Puss Natti Natti// Nila Johansson     

Av Nila Johansson - 15 juli 2011 12:17

Jaha fick just reda på att min lilla plutt Hannes har körtelfeber, så kanske inte får träffa han på en månad!!! OMG hur ska jag klara det nu då? Har inte ens kunnat träffa honom denna vecka och ja saknar honom redan något enormt! Och så måste ja vänta hela 1 månad till! Fuck my life! Men jag kommer iaf vänta!

Älskar dig Hannes Hägg!    

Ovido - Quiz & Flashcards