Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Nila Johansson - 8 juli 2011 20:12

 

Jag sitter och tjatar ut låten " Fest hos Mange" på en fredagkväll, och jag tycker inte ens den låten är bra! Hur tråkigt har man inte då eller?? Va tänkt att jag skulle va med Veronica hela kvällen men hon fick åka hem tidigare än planerat.. Fett synd för det va aslängesen vi va nu! Tidigare idag var jag uppe hos min granne Camilla för hon fyller nämligen idag. Satte just upp en hylla i mitt rum också. Blev faktiskt riktigt bra tycker jag! Imorgon börjar Hova Riddarvecka. Funderade just på om ja skulle försöka att pallra mig dit men vet dock inte om jag orkar med det imorgon.. Ska klippa gräset hemma hos Som på förmiddagen iaf. Och på måndag kommer min beatch hem :) LÄNGTAR! Har saknat dig massor SOM! Då drar gullspångs galenskaper igång igen haha !


Humör just nu: Sjukt trött!

Puss hej// Neela Johansson


Ovido - Quiz & Flashcards