Alla inlägg under juni 2011

Bio

Av Nila Johansson - 2 juni 2011 12:05

Hallu!

 

Japp idag blir det bio med min beeatch Som :) Ska gå på den nya pirates of the caribbean (: Ska bli nice. Får väl se om det hänger på nån mer. Förövrigt händer det nog inte mycket mer idag skulle jag tro. Kanske träffar Hannes en sväng :)

Men som sagt ingen fullspäckad dag precis :P

Av Nila Johansson - 1 juni 2011 15:20

Guuh vad gött! Nu har vi en lång helg! Imorgon är det pingst, sen klämdag, vanlig helg och sen är det nationaldag på måndag :P Kommer nog inte hända så mycket idag mer än att dra ner till gymmet och träffa Hannes en sväng ♥ Förövrigt så ska jag nog bara ta det lugnt och chilla ;) Igår hade f-klassen cabarée i skolan då, så jag , Som och Hannes var där och hjälpte till. Sen kom även Emma också.

 

Efter cabaréen drog jag, hannes och som hem till som o typ bara chilla lite , men sen "kasta" som ut oss så drog vi hem hit :p Och ja nu är jag o Hannes tillsammans. Nöjda?! Nu har jag sagt det.

 

Humör just nu: Glad (:

Puss hej// Neela Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards