Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Nila Johansson - 14 juni 2011 21:05

Puss! ♥

  ♥

   Dans  :) <3

         

(Lite bilder från laxdagarna)

Japp idag har vi haft klassdag i skolan. Våran klass skulle baka rabarberpaj och åkt ner till götaholme och ätit det där och lekt lite lekar, men tror du det blev så? Haha nej absolut inte, istället åkte vi hem till våran klassföreståndare och åt taccos. Sen kollade vi på filmen " I rymden finns inga känslor" Sen gick vi ner och år glassbåtar istället för rabarberpaj :P Haha dagen blev inte riktigt som planerad, men kul blev den :)

 

Efter skolan gick jag hem till Som en snabbis. För sen så tog vi bussen till Otterbäcken och träffade Hannes <3 Första gången jag var hemmma hos honom :P Dom har fett fint hus! Och så fick jag även träffa hans syster Yasmine för första gången :) Sjukt skön person måste jag säga :) Men nu ska jag kolla film med syrran, men finns på mobilen ;)

 

Humör just nu: Sjukt glad! <3

Puss hej// Nila Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards