Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Nila Johansson - 21 juni 2011 14:30

Asso fatta att det är sjukt gött med sommarlov nu! Brutalt skönt! Har inte jättemycket planer faktiskt men ska ju vara med Hannes såklart och så ska vi på Indienträff i Borlänge och så kanske jag och Linn ska åka till Stockolm men annars är det inte mycket mer. Har även sommarjobb som gräsklippare runt kvarteret. Tjänar 100 kr per klippning och en gräsmatta är inte ens stor :P Men behöver ju alla pengar jag kan få för ska nämligen köpa syrran dator :)

 

Skriv gärna om ni vill hitta på nått i sommar :) ♥

Puss hej// Nila Johansson

Av Nila Johansson - 21 juni 2011 14:25

 

Japp i går va man till Liseberg med Ceciliakören. Kan ju säga såhär att dagen hade kunnat börja bättre än vad den gjorde. Jag tappa bort min korhållare med mitt bankkort i + 500 kr, så fick låna pengar av Alexzandra sålänge. För övrigt har jag ganska så ont i ryggen idag :/ Inte så skönt, men blir nog en slapp dag i dag så kan vila lite. Imorgon kommer Hannes hit :) Han lova att ge mig marssage då :) <3 Bättre pojkvän får man leta efter!

 

Btw va ska allt folk göra på midsommar då? :) Sj ska jag nog vara med Anna, Linda & Emma och på midsommardagen ska jag på fest med Hannes :) ♥

 

Humör just nu: Seg

Puss hej Nila Johansson <3

Ovido - Quiz & Flashcards