Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Nila Johansson - 28 juni 2011 19:53

 

 

Äntligen har vädret vänt! Det är varmt ute :)))  Har säker varit runt 27 grader idag! Har varit nere vid barfoten hela dagen tillsammans med syster och Frida :) Massa sol och massa bad! :) Kan det bli bättre? Sen framåt eftermiddagen var jag med Freja och Agnes. Dom va också där och badade, sen kom även Hannes :P

fast då skulle jag nästan precis gå ;) Jag badade med han en snabbis. Hade tänkt att låta bli att bada överkroppe eftersom jag inte hade med mig någon annan bh dit, men tror du det gick eller? Svar nej Hannes tog tag i min midja och slängde sig bakåt med mig i famnen. Ja sen var jag knappast torr.. Men men what ever. Nu tänkte jag gå och spela wii :)

 

Humör just nu : Ganska seg :)

Puss på er! // Nila Johansson ♥

Ovido - Quiz & Flashcards