Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Nila Johansson - 23 juni 2011 14:21

  (Som är fotografen)

Äntligen har solen dykt upp igen. Känns som en evighet sen efter allt regn. Men men, har just kommit hem i från ica. Har stått och packat ner folks varor i kassar för Otterbäckens bandy klubb idag. Fett segt men nu är det över :) Förövrigt blir det nog inte jätte mycket mer idag. Ska käka nere hos Jan senare och sen ska jag nog pallra mig till Otterbäcken hem till Hannes :) Helt sjukt vad man kan sakna en person så snabbt! Han va här i gårkväll och jag saknar honom redan massor! Imorgon är det midsommarafton då. Den ska spenderas med Anna, Linda och Emma troligtvis. Sen på lördagen ska jag åka på fest med min lilla älskling Hannes hos en av hans klasskompisar :)Ska bli kul :)

 

Humör just nu: Glad :)

Puss hej// Nila Johansson ♥

Ovido - Quiz & Flashcards